Aika hieno kuva on. Ihan näköinen. Melkein toivon, että Nellikin olisi noin rauhallinen.. Kun se oli eilen purrut kokonaan poikki niin tv:n, dvd:m kuin digiboxin johdot, ei varsinaisesti naurattanut. Aika oli ilmeisesti kulunut kivasti. Se puree nyt ihan kaikkea..
Aika hieno kuva on.
VastaaPoistaIhan näköinen.
Melkein toivon, että Nellikin olisi noin rauhallinen..
Kun se oli eilen purrut kokonaan poikki niin tv:n, dvd:m kuin digiboxin johdot, ei varsinaisesti naurattanut. Aika oli ilmeisesti kulunut kivasti. Se puree nyt ihan kaikkea..
Otin Leevin kuvan pois, kun tallentaa kuvan pääsivulle, pitää valita pienennä sopivaan kokoon.
VastaaPoistaSilloin se pienenee.