Kylläpä on hauskoja kuvia. Arvasin, että Nelli sopii juuri Lucia-juhlaan. Nelli on yksi Lucia.
Minä täällä vaihdan verhoja jouluksi. On mukava laittaa jouluksi tummat verhot, kun ulkona on pimea ja on aina pidettävä valoja sisällä.Toisaalta ei haluta tuoda pimeyttä ulkoa siälle.
Mutta sininen kuuluu jouluun. Tuo Lucia-talo näytti niin jouluiselta ja perinetiseltä. Lucia-perinne elää voimakkaana sielläpäin Suomea. Kyllä perinteet luovat tunnelmaa ja samalla ne yhdistävät eri kulttuureja ja sukupolvia.
Minun on ryhdyttävä valmistelemaan miedän jouluperinteitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti