
Riittääkö tämä passiksi koiran ystäviin.Iitu se on nyt rätti väsynyt ,valvoi viime yön kun tulimme aamuyöstä tänne Similään.Päivällä piti sitten tehdä parin tunnin metsälenkki,ja nyt on melkoinen Regina rento.
Se pissatulehdus se on melkein varma tapaus kaikilla pikku koirilla .Iitulla vain sen yhden kerran silloin pentuna.
Sen jälkeen ei ole ollut kuin yksi lievä ripuli.
Aika hyvä!
VastaaPoistaOlin melkein tuoda samanlaisen Englannista,
Dog and his servants live here..
Näinhän se menee.
Yksi nappula pyörittää jo mun koko taloutta.
Mutta on niin söpö, että ihmiset jopa toiselta puolen tietä tulee sille juttelemaan.
Kyllä koiran ulkoiluttajalle aina löytyy puhe seuraa.Tässä kun on Oulun keskusta alueella 20 vuotta kulkenut Iitun ja Juuson kanssa niin paljon on tuttuja tullut ja tuhannet pitvät jo tuttuinaan vaikka ovat vain ikkunasta seuranneet meidän menoja.Kyllä niitä on joku ollut vaikeampikin tapaus jotka eivät todellakaan ole koirien ystäviä.mutta ne oppii ajanmyötä kyllä haistamaan.
VastaaPoistaSe on totta, täytyy aina muistaa, että kaikki ei koirista tykkää. Nelli tykkää kaikista, ei ymmärrä, että siitä ei ehkä kaikki perusta..
VastaaPoistaAnnan sen pari kertaa päivässä ulkoilla pihalla
ja lähinurmella vapaana, silloin se saattaa lähteä jonkun perään.
Olen pari kertaa saanut juosta kiinni.
Kauempana mennään aina hihnassa.
Nämä on sellaisia koiria, että niiden täytyy saada kunnolla juosta ja puuhata, että kuluttavat energiaa. Lintukoiria kun ovat.
Nyt koetan keksiä sille muuta purtavaa kuin minut, oikeat ydin- ja putkiluut ovat ok, puruleluja se vähän halveksii. Housujen pureminen on ikävää, sen haluaisin sen unohtavan. Tiedän että pitää aina tarjota tilalle lelu, se ei vaan aina sitä ota..
Tänään on toinen pentukoulu, eikä olla yhtään ehditty harjoitella. (mulla on niin älyttömät työajat kun saatan olla aamupäivän ja sitten koko illan töissä, ei tahdo jäädä vapaa-aikaa.
Mutta tämä homma tästä loppuu, joten ehkä sitten
jos vielä jonkun työn saa, siinä on normaalimpi työaika.)