maanantai 6. joulukuuta 2010

Nelli 13 vk ulkoilee


Pakkaset ovat yllättäneet täällä etelässäkin. Löysin kivan ompelijan, joka tekee Nellille takin pakkasille. Tässä perityssä takissa (boxseri Ursan takki) Nelli on jo ulkoillut ja autoillut. Takki on hyvä lisä, jos joutuu odottamaan yksin autossa.

Kävimme itsenäisyyspäivän aikaan Muuramessa kylässä. Leevi-koiralla on laaja sydänvaiva, on ollut kovasti sairaana, mutta aina luonteelleen uskollisesti ystävällisenä.
Hienosti kesti Nellin kitinät (Nelli ei hyväksy sitä, ettei pääse
itse vapaasti kulkemaan Muuramessa yläkerrassa. Tahtonainen myös ilmaisee itseään äänekkäästi, tarvittaessa.) Mistä lie luonteensa perinyt, ei ainakaan emännältä..
-Tilasin reippaan ja rauhallisen koiran, sain, no reippaan:)

2 kommenttia:

  1. Hei!

    Onpa mukava kuva. Nämä kannattaa aina tallentaa, sillä koiran lapsuus kiitää ohi nopeasti. Puvut pienenevät ja koira suurenee.

    Mekin katselemme Leevin kuvia, kun Leevi oli pieni. Nyt askel on jo verkkainen. Kyllä Leevilläkin vauhtia oli.


    Mukavat mummolareissut.

    Ritsu

    VastaaPoista
  2. On siitä kiva ottaa kuvia, ja se tosiaan kasvaa ihan silmissä.
    Oli taas aamulla niin äreä, että jätin ihan mielellään kotiin lepäämään.
    Täytyy lisätä kuvia pikkupojista ja Nellistä,
    vaikka illalla.

    VastaaPoista