Kävimme itsenäisyyspäivän aikaan Muuramessa kylässä. Leevi-koiralla on laaja sydänvaiva, on ollut kovasti sairaana, mutta aina luonteelleen uskollisesti ystävällisenä.
Hienosti kesti Nellin kitinät (Nelli ei hyväksy sitä, ettei pääse itse vapaasti kulkemaan Muuramessa yläkerrassa. Tahtonainen myös ilmaisee itseään äänekkäästi, tarvittaessa.) Mistä lie luonteensa perinyt, ei ainakaan emännältä..
-Tilasin reippaan ja rauhallisen koiran, sain, no reippaan:)
Hei!
VastaaPoistaOnpa mukava kuva. Nämä kannattaa aina tallentaa, sillä koiran lapsuus kiitää ohi nopeasti. Puvut pienenevät ja koira suurenee.
Mekin katselemme Leevin kuvia, kun Leevi oli pieni. Nyt askel on jo verkkainen. Kyllä Leevilläkin vauhtia oli.
Mukavat mummolareissut.
Ritsu
On siitä kiva ottaa kuvia, ja se tosiaan kasvaa ihan silmissä.
VastaaPoistaOli taas aamulla niin äreä, että jätin ihan mielellään kotiin lepäämään.
Täytyy lisätä kuvia pikkupojista ja Nellistä,
vaikka illalla.