sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Nelli 14-15 vk Vieraita ja vieraana



Viime viikkoina on Nellin elämässä riittänyt tapahtumia. Viikko sitten Jesse ja Joonas kävivät leikkimässä, tuttavuus oli molemmin puolin intoa täynnä. Tosin Joonas totesi automatkasta Nellin kaverina takapenkillä pariin otteeseen, että "Hän häiritsee". Tarkistin kuskin paikalta, mistä oli kyse: Nelli nuuhki vieressä istuimessaan matkustavaa poikaa.
Yleensä kun kaverina kulkee vain oma pehmokoira..

Eilen la 18.12 kävi kylässä ystäväni Sanna, jonka mielestä Nelli on vähintäänkin vallaton, mutta vielä kehityskelpoinen. Tänään sunnuntaina kävimme Lunghedassa, vanhalla kansantalolla Lucia-juhlassa. Koska suosio oli pieni, Nelli otettiin ilolla vieraaksi. Neidot tykästyivät tyttöön, tietysti.
Tapaturmariski on korkea: pe:na löysin Nellin kitalaesta rautalankaisen pussinsulkijan, tänään su:na Nelli nojasi etutassuillaan kuumaan uuniin, kun nostin puuroaan sieltä.. Tuli kiire maksaa koiravakuutus:)

1 kommentti:

  1. Ääh, edellinen kommenttini katosi jonnekin bittiavaruuteen. Mutta siis, Nelli on hieman vallaton neiti, mutta sellaisiahan koiranpennut ovat. Ja onhan se mukava huomata, että joku innostuu, kun menee käymään :-) Ja turha varmaan mainitakaan, että mahdottoman söpökin Nelli on.

    Hyvää matkaa Keski-Suomeen!

    VastaaPoista