Yleensä kun kaverina kulkee vain oma pehmokoira..
Eilen la 18.12 kävi kylässä ystäväni Sanna, jonka mielestä Nelli on vähintäänkin vallaton, mutta vielä kehityskelpoinen. Tänään sunnuntaina kävimme Lunghedassa, vanhalla kansantalolla Lucia-juhlassa. Koska suosio oli pieni, Nelli otettiin ilolla vieraaksi. Neidot tykästyivät tyttöön, tietysti.
Tapaturmariski on korkea: pe:na löysin Nellin kitalaesta rautalankaisen pussinsulkijan, tänään su:na Nelli nojasi etutassuillaan kuumaan uuniin, kun nostin puuroaan sieltä.. Tuli kiire maksaa koiravakuutus:)
Ääh, edellinen kommenttini katosi jonnekin bittiavaruuteen. Mutta siis, Nelli on hieman vallaton neiti, mutta sellaisiahan koiranpennut ovat. Ja onhan se mukava huomata, että joku innostuu, kun menee käymään :-) Ja turha varmaan mainitakaan, että mahdottoman söpökin Nelli on.
VastaaPoistaHyvää matkaa Keski-Suomeen!