perjantai 30. maaliskuuta 2012

Talvikuvia

Tänä vuonna kaverit ovat kaiken tekemisen a ja o.
Toistaiseksi tytöt ovat parhaita..
Piitu vasemmalla,
'iso-Nelli' oikealla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti