Koiranystävät
Sivusto koirien ystäville ja muille eläimistä, luonnosta ja maailmanmenosta innostuneille.
perjantai 30. maaliskuuta 2012
Talvikuvia
Tänä vuonna kaverit ovat kaiken tekemisen a ja o.
Toistaiseksi tytöt ovat parhaita..
Piitu vasemmalla,
'iso-Nelli' oikealla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti