Damin hakeminen vedestä sujuu, isojen koirien esimerkin avulla uskaltaa jo uidakin.
- Tässä ollaan avattu terassikausi parvekkeella.
- Alla ollaan kurkkimassa, missä valokuvaaja on -
lomalla Saimaalla Lappeenrannassa.
Koirapuistossa käydään edelleen aina välillä, että saa
purkaa energiaa.
Parasta liikuntaa tuntuu olevan metsässä vapaana
kirmaaminen. Noutaja-Nellin perässä kiitäessä
pysyy melkein sutjakkana, omistaja ainakin..
Terveenä on oltu, pieni yskä keväällä, ei muuta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti