maanantai 3. syyskuuta 2012

Otoksia kevään ja kesän varrelta

Nellin kevät ja kesä sujuivat leikin, uinnin ja kanttarelli-kurssin merkeissä.

Damin hakeminen vedestä sujuu, isojen koirien esimerkin avulla uskaltaa jo uidakin.

Ja on me sieniä jopa löydettykin:)
- Tässä ollaan avattu terassikausi parvekkeella.
- Alla ollaan kurkkimassa, missä valokuvaaja on -
lomalla Saimaalla Lappeenrannassa.

Koirapuistossa käydään edelleen aina välillä, että saa
purkaa energiaa.
Parasta liikuntaa tuntuu olevan metsässä vapaana
kirmaaminen. Noutaja-Nellin perässä kiitäessä
pysyy melkein sutjakkana, omistaja ainakin..
Terveenä on oltu, pieni yskä keväällä, ei muuta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti