Pekka
Sivusto koirien ystäville ja muille eläimistä, luonnosta ja maailmanmenosta innostuneille.
keskiviikko 21. maaliskuuta 2012
Saikkista
Niin loppui minultakin terveen miehen päivät.Olen tässä toista päivää sairauslomalla.Syvä laskimotukos oikeassa jalassa.Rotanmyrkkyä ja pistoksia tässä on otettu.Yhden yön olin tutustumassa oysin päivystyksen jonossa kymmenen tuntia.Kun lupasin piikittää itse päästivät kotiin.Pohje turpos ja oli tosi kipeä ottaa askelta.Alkoi töissä perjantaina istuin launtain koulutuksessa ja maanantaina uskalluin eka kerran sairauden takia terveystalolle.Nyt sitä sitten ollaan huru-ukko .Tänään oli jo vähän parempi päivä.Maanantain pitäis palata takaisin töihin.Iitu hyvin myötätuntoinen. Irmeli tällä hetkellä jokseenkin terve,että tämmöistä tällä kertaa
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti