'Synttärikuvassa' neiti luultavasti muistelee aikaa, jolloin ryömintäputki oli vielä niin iso, että sinne mahtui kunnolla unille. (ja pissalle, pieni Nelli käytti sitä hätävessana..) Hanna-siskolleni vähän aikaa sitten totesin, että elämä Nellin kanssa on jatkuvaa uuden oppimista. Aika kiitää ja elämä muuttuu, mekin odottelemme tietoa, joko minusta on tullut Paula-täti.
p.s. Ke-illalla saivat siskoni Hanna ja miehensä pienen soman tyttösen:) Paula ja Nelli taas muuttavat toukokuussa pois Kirkkonummelta. Minä vielä pohdin, hakeako Ouluun vai Jyväskylään opiskelemaan 'oikea ammatti'. Mutta että takaisin maalle:) Kun työtä ei ole, aina on fiksumpi opiskella kuin olla vaan, se se taitaa olla minun mottoni.
Hei!
VastaaPoistaEn ole tässä kerennyt/pystynyt käymään täällä kun netissä ollut jotain vikaa ja tietsikkani takavarikoitiin :P Nelli on kasvanut paljon viimenäkemästäni :D Mitäs muuten kuuluu?(:
Minulla edessäpäin 8 koetta, mutta onneksi enää 6 viikkoa koulua :)
T: Elina