keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Neiti 6 kk

Niin vain on pikkuluikerosta kasvanut jo melko iso ja vauhdikas koiraneiti, tänään (2.3.2011) tasan 6 kk. Metsälenkit ja toisten koirien kanssa leikkiminen tuottavat valtavasti iloa. Tunnin lenkki menee jo kevyesti:) Eilen tapasimme rotutoveri Eetun, 1 v, joka oli tapaamisesta yhtä lailla otettu. Tuli niin kiire, että piti hypätä aidan yli Nelliä treffaamaan..

'Synttärikuvassa' neiti luultavasti muistelee aikaa, jolloin ryömintäputki oli vielä niin iso, että sinne mahtui kunnolla unille. (ja pissalle, pieni Nelli käytti sitä hätävessana..) Hanna-siskolleni vähän aikaa sitten totesin, että elämä Nellin kanssa on jatkuvaa uuden oppimista. Aika kiitää ja elämä muuttuu, mekin odottelemme tietoa, joko minusta on tullut Paula-täti.

p.s. Ke-illalla saivat siskoni Hanna ja miehensä pienen soman tyttösen:) Paula ja Nelli taas muuttavat toukokuussa pois Kirkkonummelta. Minä vielä pohdin, hakeako Ouluun vai Jyväskylään opiskelemaan 'oikea ammatti'. Mutta että takaisin maalle:) Kun työtä ei ole, aina on fiksumpi opiskella kuin olla vaan, se se taitaa olla minun mottoni.

1 kommentti:

  1. Hei!
    En ole tässä kerennyt/pystynyt käymään täällä kun netissä ollut jotain vikaa ja tietsikkani takavarikoitiin :P Nelli on kasvanut paljon viimenäkemästäni :D Mitäs muuten kuuluu?(:
    Minulla edessäpäin 8 koetta, mutta onneksi enää 6 viikkoa koulua :)
    T: Elina

    VastaaPoista