maanantai 3. syyskuuta 2012

Neiti 2.v

Yhdessä päivässä pennusta isoksi


Niin se aika rientää - pikku-luikero täytti 2.9. 2.v,
ja on siis, olevinaan, iso ja arvokas koira.
Noo, isompia ollaan, rauhallisuutta vielä odotellaan.

Tuntuu, että koiran elämä menee niin, että kun on
yksi asia opittu, tulee eteen uusi kehitysvaihe tms.
Ennen niin ystävällinen ja kaikkia rakastava
koiruus uskaltaa tänään haukkua joillekin
vastaantulijoille. Osaa täytyy arvostella jopa
auton takapenkiltä. Mitä lie arvojärjestys-
hormoonihuuruja.
 
Tässä nautitaan synttäripäivästä,
itse Mustista & Mirristä valitun
pupun ja oravan kanssa.

Turkki on saatu kuosiin, korvia
lukuunottamatta (niihin ei saa
mieluusti koskea), hetkeksi.

Iltapäivällä kieriskelin takiaispuskassa,
niitä sitten irroteltiin loppupäivä.


1 kommentti:

  1. Voi kun soma :)Mitäs tällä hetkellä kuuluu? Löysin tilini uudestaan vasta vähän aikaa sitten joten en ole pitkään aikaan kommentoinut. Nyt pääsen taas mukaan :D

    VastaaPoista