tiistai 1. maaliskuuta 2011

Kaikilla kirjoittaja-oikeudet

Hei vain,

Elina ja Anu sanovat, että ovat kirjoitelleet mutta teksti ei täällä näy.
Lähes kaikilla on ollut minun lisäksi admin-oikeudet, eli tasavertainen
oikeus muutella tekstejä jne.
Muutin oikeudet niin, että vain minulle on admin-oikedet ja kaikille muilla kirjoittaja-oikeudet eli
mahdollisuus editoida omia tekstejä.

En tiedä auttaako, mutta katsotaan. Kokeilkaa kirjoitella, ketä kiinnostaa.
Pekka ja äiti ovat onnistuneet kirjoittamaan.
Minäkin epäilen että oman koneen tietoturva voi tulla vastaan tms.
Tai Google, minä en näitä atk-asioita kovin hyvin osaa.
(Saa neuvoa jos joku tietää:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti