Mutta Elinalta ja Elikseltä tullut uusi tööttäävä lintu oli heti mieluinen, sitä töötätään joka päivä jonkun kerran.
Jouluna koirakin nauttii: Nelli pisteli lähes pussillisen koiran nameja yhdeltä istumalta..
Kinkku maistui myös.
Viime viikot on menneet kovasti ulkoiltaessa. Nelli nauttii lumesta, en vaan saa talvikuvia otettua, kun se ehtisi karata kuvaa otettaessa.
Täytyy pyytää joku ottamaan mulle kuvia. Uusia koirakavereita on ainakin 20!
Alkuvuosi on ollut hiljaista, kun jäin opintovapaalle töiden hiipuessa. Olen kovasti koettanut löytää uutta alaa, se vain tuntuu tosi vaikealta. Haluaisin pelata varman päälle, mutta se ei näinä aikoina onnistu.
Ehkä minua sitten vain lykästää, ja keksin ratkaisun, kuka tietää.
Heippa!
VastaaPoistaPaula on hiihtämässä ja olen Nellin hoitajana. Ensin piti itkeä vähän, mutta nyt Nelli nukkuu hiljaa. Täällä meillä Riihiniemessä alkaa jo olla tuttua. Eikä pelota jäädä tänne. Se on hyvä. Jaksaa helpommin, kun voi joskus jättää kaverin vähän kylään.
Hiljaista on.
Ritsu-äiti