maanantai 21. helmikuuta 2011

Pikkukakkosen suurkuluttaja

Nelli on löytänyt lastenohjelmat, meistä on tullut Pikku Kakkosen suurkuluttajia, kun ehdimme aamuisin katsoa prinsessa Kielon ja Pasi-tontun jne. seikkailuja. On hauskaa, että koirakin tykkää värikkäistä ohjelmista. Myös koiraohjelmat herättävät selvästi Nellin innostuksen.

Uudet hampaat kaipaavat työtä, jogurttipurkit ovat viime aikoina saaneet kyytiä. Ja lelut, niistä on kiva irrotella osia ja tehdä silppua..

Koirapuistossa on ihanaa juosta isojen koirien perässä. Onneksi tammikuinen haaveri eli törmäys ison snautserin kanssa ei jättänyt tähän touhutyttöön traumoja.
Molemmat haaveilemme elämästä pk-seudun ulkopuolella.

4 kommenttia:

  1. Hei Nelli ja Paula!
    Löysinhän minä teidän blogin kun osasin katsella. Ei vaan ole ollut puhetta,että tällaiset sivut on olemassa.

    Kelpaa siellä kellotella omassa kopassa omien tavaroiden keskellä.

    Hyvä vaan jos jogurttipurkit kelpaavat hampaiden hieromiseen. Meidän Dollyneiti aikoinaan muotoili kaikki ruokatuolien jalat ja lipastojen vetimet uuteen muotoon tuossa vaiheessa.

    Kyllä pieni koira pärjää isojenkin seurassa. Kiva, että leikkikavereita löytyy ja koirapuisto on lähettyvillä. Muistanpa vaan, miten Dolly ja Juusoserkku nuorina kisailivat Similässä. Siinä oli vauhtia ja meininkiä. Illalla sitten kova väsy ja paikat kipeänä.

    Nauttikaa talvileikeistä. Onneksi aurinkokin näkyy taas enenevässä määrin. Jospa se haavekin toteutuu, uskotte vaan siihen vakaasti.Olen hengessä mukana.

    Terveisin Inkku

    VastaaPoista
  2. Hei vain!

    Kiva, että olet löytänyt Nellin 'blogin':)
    Täällä on lähinnä vain kuvia ja pieniä tarinoita siitä, mitä koiraneiti milloinkin keksii.
    Ja ainahan sitä jtkn pientä on meneillään.
    Jo pelkkä varastettu wc-paperirulla (täysi) tuottaa näköjään suurta onnea.. Äsken jäi kesken kukkatikun silppuaminen, juuri ajoissa ehdin pelastaa kännykän. (Varakännykän. Varsinaisen se on jo ehtinyt uudelleen muotoilla..)

    Me ulkoillaan ahkerasti, tänään löydettiin kiva metsälenkkikin. Nelli on niin sosiaalinen, että kivointa tuntuu olevan niin toisten ihmisten kuin koirien tapaaminen. Täytyy tuoda se näytille, kunhan sopiva aika löytyy.

    VastaaPoista
  3. Ihana peti Nelli-neidillä. Meillä kasvaa kotona heinäkuussa 2010 syntynyt wss-poika, kiva lueskelle muiden walesien blogeja. Omaa en ole vielä saanut luotua. Riemukasta talven jatkoa Nellille ja omistajalle!

    VastaaPoista
  4. Hei vain,

    Terveiset poikakoiralle:)
    Nellin tuntee toistaiseksi lähinnä oman pentueen koiria ja kasvattajan isoja koiria sekä Kirkkonummella asuvan Arttu-koiran.
    Selvästi siitä on kiva tavata toisia welshejä,
    isoja täytyy kovasti ihailla.

    VastaaPoista