Nelli on tutustunut lumeen, toisiin koiriin, hevosiin ja kaikkeen uuteen viimeiset kaksi viikkoa. On kovasti jo kasvanut, söpö koiraneiti.
Joka paikassa kaikki haluavat rapsuttaa ja ihailevat.
Iltarytinän aikaan on ihan mahdoton mutta muuten aika malli-kelpoinen, kovasti autoreissuista pitävä neiti.
On saanut lempinimeksi
'pikkukani', koska näyttää selällään ihan kanilta isoine korvineen.
p.s. Viime viikolla syötiin antibiootit pissatulehdukseen. Tänään su 21.11 Nelli putosi kyljellään rullaten kerrostalon ekat portaat alas,tassu lipesi. Onneksi vain säikähti kovasti, vähän aristi yhtä tassua mutta nyt sekin on jo unohtunut. Tarkkana siis pitää toimeliaan kanssa olla.
Asemalla bongasi nuoren solttupojan tyttönsä kanssa, poika kertoi että heillä on samanlainen.
Ei ole yhtään rauhoittunut kolmessa vuodessa..
Hei!
VastaaPoistaTouhua riittaa. Nelli on ilopilleri ja se on tarpeen näin pimeänä aikana ja laman kourissa. Varmaan se on taas kasvanutkin.
äiti
Nelli on kasvanut kovasti. Vähän epäilen, että
VastaaPoistasaa jopa liikaa ruokaa. Maha on niin pyöreä.
Alan ensi viikosta antaa ruokaa kolme kertaa päivässä.
Voi kun Nelli on suloinen :)
VastaaPoistaKovinpa on Nelli-neiti jo kasvanut. Mutta ovathan ne niin suloisia ja puuhakkaita nuo pienet koiranpennut. Ja pitää varmasti myös Emäntänsä liikenteessä. On kiva nähdä Nelli-neitin puuhia pentuna näin netin välityksellä, kun kevääseen mennessähän se ehtii kasvaa jo aikuisen koiran kokoiseksi. Toivottavasti Nelli Emäntineen ehtii sitten näyttäytymään meille leppävirtalaisille ihan livenä.
VastaaPoistaMukavaa Joulun odotusta teille. t. Mustoset