sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Pieniä koiria



Yritän saada tänään 3.10 Vantaan Hakunilassa ottamiani pikkukoirien kuvia
tänne sivustolle näkyviin.

Kokeillaan.

2 kommenttia:

  1. Hei paapi!

    Koirat näkyvät. Lähetä Elinallekin, niin kestä kauan, kun Elina tulee kylään. Näytin Leevillekin.
    Leevi ei osannut sanoa mitään. Kivoja ovat.

    Ritsu kirjoitti

    VastaaPoista
  2. Leeviä ei taida pienet koirat innostaa,
    toivottavasti ei sentään inhoa kovasti.
    (Koirakirjan mukaan kaikki isot koirat ei pennuista tykkää.) Pitää vain katsoa miten käy.

    Täytyy laittaa Elinalle tiedoksi, kun ehtii.
    Voi hyvinkin innostaa kyläreissulle, epäilen kanssa vahvasti:)

    VastaaPoista