sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Nelli omassa sängyssä unilla

1 kommentti:

  1. Hei, vain!

    Koiranystäville tiedoksi: Nelli on asettunut hienosti kotiin. Tänään on jo käyty puistossa ja autoiltu eli harjoiteltu autovaljaissa kulkemista.
    Ja sujui hienosti:)
    Nelli osaa tulla luokse pillin puhalluksesta,
    myös istuu pillin voimalla.
    Kuljee siis jo hihnassa ja osaa vähän tahtoakin.
    Yöt on nukkunut kiltisti mun vieressä omassa sängyssä.

    t. Paula

    VastaaPoista