Koiranystäville tiedoksi: Nelli on asettunut hienosti kotiin. Tänään on jo käyty puistossa ja autoiltu eli harjoiteltu autovaljaissa kulkemista. Ja sujui hienosti:) Nelli osaa tulla luokse pillin puhalluksesta, myös istuu pillin voimalla. Kuljee siis jo hihnassa ja osaa vähän tahtoakin. Yöt on nukkunut kiltisti mun vieressä omassa sängyssä.
Hei, vain!
VastaaPoistaKoiranystäville tiedoksi: Nelli on asettunut hienosti kotiin. Tänään on jo käyty puistossa ja autoiltu eli harjoiteltu autovaljaissa kulkemista.
Ja sujui hienosti:)
Nelli osaa tulla luokse pillin puhalluksesta,
myös istuu pillin voimalla.
Kuljee siis jo hihnassa ja osaa vähän tahtoakin.
Yöt on nukkunut kiltisti mun vieressä omassa sängyssä.
t. Paula