Hei! Laitoin viestin, sen pitäisi näkyä kohdassa uusi teksti ja näytä kaikki tekstit. Mutta tekstini jää luonnokseksi. Miten tässä tallennetaan? Olen käyttänyt tällaista googlen blogia ennenkin ja siinä ei painettu "julkaise" vaan "tallenna", koska julkaistu teksti näkyy yleisesti verkossa. Miten tämän kanssa sitten toimitaan? Tekstistä ei löydy myöhemmin painiketta, jolla sen voisi muuttaa tallennetuksi.
Tässä piti kai aina painaa "julkaise", muuten teksti jää luonnokseksi eikä näy. Pitää tarkistaa. Mun piti kirjautua noin 10 kertaa ennen kuin pääsin läpi..
Kovin on harmaa keli täällä, täytyy silittää vaatteet ja pakata laukku. Huomenna lähden espoon joukon kanssa sinne Chesteriin, ja palaan sun 20.6. Sitten on onneksi lomaa ja voi olla niin kaukana espoosta kuin haluaa.
Hyvää juhannusta koiranystävät. Iskä ja Hanna katsovat juuri Marleytä ja ovat koiran ystäviä. Tälle sivustolle pitää saada lisää asiaa koirista ja niiden ystävsitä. Kirjoittakaapa lisää.
Hei!
VastaaPoistaLaitoin viestin, sen pitäisi näkyä kohdassa uusi teksti ja näytä kaikki tekstit. Mutta tekstini jää luonnokseksi. Miten tässä tallennetaan? Olen käyttänyt tällaista googlen blogia ennenkin ja siinä ei painettu "julkaise" vaan "tallenna", koska julkaistu teksti näkyy yleisesti verkossa. Miten tämän kanssa sitten toimitaan? Tekstistä ei löydy myöhemmin painiketta, jolla sen voisi muuttaa tallennetuksi.
t:Hanna
Hei Hanna , minä kirjoitan nyt, kun Paula ei ole vielä päässyt tälle tilille. Tämä on Paulan sivusto, kunhan Paula saa sen toimimaan.
VastaaPoistaRitsu
Heippa,
VastaaPoistaTässä piti kai aina painaa "julkaise", muuten teksti jää luonnokseksi eikä näy.
Pitää tarkistaa. Mun piti kirjautua noin 10 kertaa ennen kuin pääsin läpi..
Kovin on harmaa keli täällä, täytyy silittää vaatteet ja pakata laukku. Huomenna lähden espoon joukon kanssa sinne Chesteriin, ja palaan sun 20.6. Sitten on onneksi lomaa ja voi olla niin kaukana espoosta kuin haluaa.
Terkut,
Paula
Hei paapi!
VastaaPoistaSaitko omat tunnukset?
minäkin yritän saada, mutta piää yrittää niin monesti, että en nyt jaksa. Kirjoitan vielä parkkilan elisanetillä.
Ritsu
Hyvää juhannusta koiranystävät. Iskä ja Hanna katsovat juuri Marleytä ja ovat koiran ystäviä. Tälle sivustolle pitää saada lisää asiaa koirista ja niiden ystävsitä. Kirjoittakaapa lisää.
VastaaPoistaRitu